Magyarország túraútvonalai E-Book

FORMÁTUM: PDF EPUB MOBI TXT
FÁJL MÉRET: 12,37

MAGYARÁZAT:

Magyarország túraútvonalai leírása Magyarország túraútvonalai könyvsorozatunk legújabb kötete a Budapesten és környékén kirándulni vágyóknak kedvez. Ezúttal olyan, egy nap alatt bejárható túrákat mutatunk be, amelyek nagyon könnyen megközelíthetőek a fővárosból, így kellemes kikapcsolódást nyújtanak a zajos betondzsungelből a természetbe vágyók számára. Budapest földrajzi fekvése miatt egyedülálló, bármerre is indulunk, szebbnél szebb kirándulóhelyszíneket fedezhetünk fel közvetlen környezetében. A gondosan megválogatott túrák szerzőink egyedi útvonaltervezésének köszönhetően különleges helyekre kalauzolják el az olvasót, jó részüknek határozott koncepciója van: célja egy-egy jelenség, jellegzetesség megismerése. Úti célunk legyen akár a Budai-hegység, a Börzsöny vagy éppen a Pilis, biztos, hogy páratlan élményben és pazar panorámában lesz részünk, hiszen mi is lehetne jobb program egy napsütéses hétvégén, mint a testet-lelket felpezsdítő, családi túrázás? A korábbi kötetekhez hasonlóan a túraútvonalak leírását gyakorlati tudnivalókkal egészítettük ki, minden kirándulásnál szerepelnek a felkészülést segítő információk: a távolság, a bejáráshoz szükséges idő, a szintemelkedés, a pontos, jelzésekkel ellátott útvonal, a nehézségi fok, valamint a tervezéshez kiváló támpontot nyújtó áttekintő térkép, és természetesen a bejárt túrákról készült csodálatos fotók - a már megszokott minőségben. Keljünk útra, és fedezzük fel hazánk legizgalmasabb terepeit gyalogosan vagy kerékpárral!

...aláddal is indulhatunk -, ám most kifejezetten a komolyabb felkészülést igénylő, ritkábban járt, hiányosan jelzett ... Magyarország túraútvonalai - Váraink nyomában-Dr. Nagy ... ... ... Nagy Balázs - Magyarország legszebb kerékpáros túraútvonalai (2019) Formátum: djvu | Méret: 28MB Leírás: Túrázók nagykönyve sorozatunk legújabb kötete ezúttal Magyarország legkülönlegesebb biciklis útvonalain vezeti végig az olvasót. A könyvünkben bemutatott túrák az egész család számára kikapcsolódást és ... Magyarország túraútvonalai könyvsorozatunk legújabb kötete (2017) ezúttal nem csak hobbitúrázóknak szól. Term ... Dr. Nagy Balázs - Magyarország túraútvonalai - Váraink ... ... ... Magyarország túraútvonalai könyvsorozatunk legújabb kötete (2017) ezúttal nem csak hobbitúrázóknak szól. Természetesen könnyebb és közepesen nehéz túrák is helyet kaptak a könyvben - amelyekre akár a családdal is indulhatunk -, ... Nagy Balázs - Magyarország csodálatos túraútvonalai (2012) Formátum: pdf | Méret: 31MB Leírás: Újra indulhat a kaland! Gyalog, két keréken tekerve vagy evezve! Könyvünket a két évvel ezelőtt megjelent Magyarország legszebb túraútvonalai című nagysikerű túrakalauzhoz képest komoly bővülés jellemzi. A most bemutatott ... Kezdőlap Bolt Könyv Táj és ember Útleírás Magyarország legszebb túraútvonalai. Previous product. Székely zászló - nagy 4500 Ft. Vissza a termékekhez Next product. Segítség! 3200 Ft 2880 Ft-10%. Magyarország legszebb túraútvonalai. Magyarország csodálatos túraútvonalai Gyalogtúrák, kerékpáros és vízi kirándulások családoknak is Kiadó: Totem Plus Újra indulhat a kaland! Gyalog, két keréken tekerve vagy evezve! Könyvünket a két évvel ezelőtt megjelent Magyarország legszebb túraútvonalai című nagy sikerű túrakalauzhoz képest komoly bővülés jellemzi. Magyarország túraútvonalai könyvsorozatunk legújabb kötete a Budapesten és környékén kirándulni vágyóknak kedvez. Ezúttal olyan, egy nap alatt bejárható túrákat mutatunk be, amelyek nagyon könnyen megközelíthetőek a fővárosból, így kellemes kikapcsolódást nyújtanak a zajos betondzsungelből a természetbe vágyók ......